برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

ديجيتال ساينيج كارايي ارتباطات شركتي را بهبود مي بخشد. اين نه تنها يك كانال ارتباطي داخلي بسيار قابل مشاهده براي به اشتراك گذاري اطلاعات فراهم مي كند، بلكه نيروي كار و مشتريان را نيز در جريان قرار مي دهد. اگر نشانه هاي ديجيتال را براي استراتژي هاي ارتباطي شركت خود وارد نكرده ايد، در دنياي ديجيتال عقب مانده ايد.

امروزه سازمان ها به فكر قرار دادن راهبردي صفحه هاي ساينيج ديجيتال هستند. از اتاق‌هاي كنفرانس گرفته تا كافه‌تري‌هاي كاركنان، اتاق‌هاي استراحت و مكان‌هاي ديگر، تابلوهاي ديجيتال نيروي كار را به‌روز و مطلع نگه مي‌دارند و به مشتريان اجازه مي‌دهند درباره برند و تجارت بيشتر بدانند.

در اين وبلاگ، در مورد اينكه چرا ديجيتال ساينيج براي ارتباطات شركتي مهم است بحث خواهيم كرد.

ارتباطات شركتي چيست؟
هنگام ايجاد يك كانال ارتباطي داخلي براي كسب و كار خود، فاكتور اساسي كه بايد در نظر بگيريد، فراهم كردن ارتباط موثر براي نيروي كار است. هدف اوليه ارتباطات شركتي ارائه اطلاعات حياتي، جزئيات مربوط به رويدادهاي آينده، هرگونه به روز رساني محل كار و غيره به كاركنان است.

تحقيقات مي گويد كه هر ۱ درصد افزايش در تعامل نيروي كار منجر به رشد ۰.۶ درصدي در فروش مي شود. شما نمي توانيد اهميت ارتباطات شركتي موثر براي سازمان ها و كسب و كارها را ناديده بگيريد. كارمندان و مديريت چگونه فعاليت‌هاي خود را هماهنگ مي‌كنند تا مطمئن شوند كه شركت در راستاي همان هدف تجاري كار مي‌كند.

از سوي ديگر، ارتباطات شركتي نحوه يادگيري مشتريان و مشتريان بالقوه در مورد خدمات يا محصولات يك سازمان و چيزي است كه آنها را نسبت به رقباي خود منحصر به فرد مي كند.

به عبارت ساده، ارتباطات شركتي زيربناي بسياري از حياتي ترين فعاليت هايي است كه شركت ها بايد براي برقراري ارتباط با مخاطبان خارجي و داخلي انجام دهند. اين مخاطبان اساساً عبارتند از:

كارمندان
مشتريان و مشتريان بالقوه
سهام داران كليدي
سازمان هاي دولتي يا تنظيم كننده هاي شخص ثالث
رسانه ها و عموم مردم

مزاياي تابلوهاي ديجيتال براي استراتژي هاي ارتباطي شركتي چيست؟
ممكن است نمايشگرهاي LED/LCD، صفحه نمايش هاي هوشمند، و نمايشگرهاي كيوسك براي برقراري ارتباط در سرتاسر كسب و كار خود داشته باشيد. افزودن ديجيتال ساينيج به استراتژي ارتباطي موجود مي تواند از طرق مختلفي براي شما مفيد باشد، از جمله:

۱) به اشتراك گذاري معيارهاي داخلي
دليل اصلي نياز شما به علامت ديجيتال براي ارتباطات شركتي استفاده از آن براي رديابي فروش، سهام و تجزيه و تحليل داخلي است. ديجيتال ساينيج مي تواند نيروي كار را قادر سازد تا عملكرد خود را تعيين كند و بگويد كه چقدر به اهداف شركت نزديك مي شود.

علاوه بر اين، به اشتراك گذاري معيارهاي داخلي با استفاده از علامت ديجيتال به ارزيابي عملكرد كلي يك تجارت كمك مي كند. افراد مرتبط با كسب و كار – كارمندان، مديريت، مقامات بالاتر – مي دانند كه براي بهبود يا انجام بهتر چه اقداماتي بايد انجام دهند.

۲) ارائه اطلاعات ايمني و آموزشي
يكي ديگر از مزاياي قابل توجه ساينيج ديجيتال اين است كه به شما كمك مي كند هشدارها و دستورالعمل هاي ايمني را در محل كار با دامنه وسيع تري فلش كنيد. بسياري از محل‌هاي كار هنوز داراي صفحه‌نمايش‌هايي هستند كه به كافه تريا يا اتاق‌هاي استراحت محدود مي‌شوند، جايي كه ديد به تعداد انگشت شماري از كاركنان محدود مي‌شود. ديجيتال ساينيج بدون اينكه خيلي پيچيده باشد اين موضوع را از بين مي برد.

مهمتر از همه، اين شيوه ارتباطي در ارائه اطلاعات مربوط به برنامه آموزشي، اخبار استخدام و ساير هشدارهاي كاركنان حياتي است. اين تضمين مي كند كه اطلاعات فقط به وب سايت شركت محدود نمي شود.

۳) ارتباط با تيم هاي خط مقدم
در شركت‌هايي كه شيفت‌هاي متعددي وجود دارد، مانند شيفت‌هاي روز و شب، تيم‌هاي هر دو شيفت ممكن است احساس كنند ارتباطشان با يكديگر قطع شده است. براي ايجاد يك كانال ارتباطي، كسب‌وكارها شروع به نصب علائم ديجيتالي كرده‌اند تا بتوان اطلاعات مهم را در بين تيم‌ها به اشتراك گذاشت.

سازمان‌ها دائماً از برنامه‌هاي تجاري مانند Slack، Google sheets، Google maps و همچنين برنامه‌هاي ديگر مانند تقويم، آب‌وهوا، ساعت، اخبار، رسانه‌هاي اجتماعي و غيره استفاده مي‌كنند. ادغام اين برنامه‌ها با علائم ديجيتال شركتي مي‌تواند به طور موثر گردش كار و هماهنگي كسب و كار را بهينه كند.

۴) جلب توجه مخاطب
كسب‌وكارها متوجه شده‌اند كه وقتي نوبت به ارائه پيام‌هاي حساس و مهم براي جلب توجه بينندگان مي‌رسد، تابلوهاي ديجيتال بهترين هستند. ساينيج ديجيتال ظاهري منحصر به فرد و جلب توجه با صفحه نمايش روشن و معمولاً پس زمينه سياه دارد. و از آنجايي كه متن در حال حركت يا پيمايش است، بينندگان را ترغيب مي كند كه بايستند يا سرعتشان را كم كنند و جمله را كامل تا آخر بخوانند.

جداي از اينها، تابلوهاي ديجيتال در فضاي سازماني نيز مي توانند به عنوان تابلوي اعلانات ديجيتال عمل كنند.

۵) تقويت روحيه كاركنان
شركت ها راه جديدي براي تشويق و ايجاد انگيزه در كاركنان پيدا كرده اند. قدرداني از كارمندان در تابلوهاي ديجيتال راهي عالي براي الهام بخشيدن، تشويق، قدرداني و تقويت روحيه كاركنان و همچنين كل تيم است.

 

با استفاده از تابلوهاي ديجيتال، مي توانيد “بهترين كارمند ماه/هفته” را معرفي كنيد و از كساني كه به موفقيت هاي خاصي مانند دريافت جايزه يا گواهينامه هاي تكميل شده دست يافته اند قدرداني كنيد. برخي از شركت ها همچنين از علائم ديجيتال براي نمايش نظرات مثبت مشتريان خود استفاده مي كنند تا نيروي كار را با انگيزه نگه دارند.

برنا گستران دانش – نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/9/7  ] [ ۰۷ ] [ bornarasaneh ] [ ]

از زماني كه پول و تجارت وجود داشته است، بازاريابي هم وجود داشته است. البته در آن روزهاي اول تبليغات فقط به دهان به دهان محدود مي شد. بعدها، با شروع دوره صنعتي، آگهي هاي چاپي انبوه، آگهي هاي روزنامه و تبليغات تلويزيوني و راديويي منتشر شد. امروزه بازاريابي حتي پيچيده تر شده است و به جنگ فرسايشي بين مشاغل رقيب كه براي جلب توجه مصرف كننده رقابت مي كنند تبديل شده است. اين روزها، مهم تريت مسأله در مورد سئو، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي تلفن همراه است. حتي تبليغات به ظاهر آفلاين داراي اجزاء ديجيتالي هستند، مانند استفاده از تابلوهاي ديجيتال ساينيج.

تبليغات سنتي در حال از بين رفتن هستند

احتمالاً خيلي براي شما پيش آمده در طول يك وقفه تبليغاتي تلويزيوني كانال را عوض مي كنيد يا به يك بازارياب تلفني مي گوييد كه شخصي كه به دنبال او هستيد خانه نيست، حتي اگر آن شخص خود شما هستيد. مصرف كنندگان نسبت به تبليغات حساس شده اند زيرا در هر كجا كه هستند با آنها بمباران مي شوند. براي تاثيرگذاري مجدد تبليغات، كسب و كارها بايد خارج از چارچوب هاي رايج فكر كنند و آنها را به گونه اي ارائه دهند كه توجه مخاطبان را به خود جلب كند.

برترين راه حل هاي بازاريابي كه ارزش بررسي را دارند

موارد زير برخي از رويكردهاي نوآورانه است كه چرخشي كاملاً جديد در بازاريابي ايجاد مي كند. اين روش‌ها مؤثر هستند زيرا به جاي اينكه فقط يك آگهي را نشان دهند، آن را به يك جستجوي تعاملي تبديل مي‌كنند كه در آن مصرف‌كنندگان نقش فعالي دارند و در نتيجه علاقه آنها را افزايش داده و كنجكاوي آنها را تحريك مي‌كنند.

ديجيتال ساينيج

سيستم هاي ديجيتال ساينيج اغلب در داخل فروشگاه ها يا درست در خارج از ورودي قرار دارند. ديجيتال ساينيج اجازه مي دهد تا پيام هاي مختلف در فواصل از پيش تعيين شده نشان داده شوند. يك راه خلاقانه تر براي استفاده از آنها اين است كه آنها را تعاملي كنيد. اكنون فروشگاه ها كدهاي QR را روي نمايشگر پياده‌سازي مي‌كنند كه مصرف‌كنندگان مي‌توانند با دستگاه‌هاي تلفن همراه خود آن‌ها را اسكن كنند و اطلاعات اضافي يا موارد رايگان مانند كدهاي تخفيف و كوپن‌هاي قابل بازخريد را دريافت كنند. برخي از سيستم ها همچنين مي توانند پيام هايي را به دستگاه هاي داراي GPS ارسال كنند. به عنوان مثال، تلفن شما ممكن است زماني كه در فاصله چند متري صفحه نمايش ديجيتال ساينيج يك فروشگاه قرار مي گيرد، آخرين اطلاعات محصولات و فروش هاي ويژه را دريافت كند.

بيلبوردهاي ديجيتال

يكي از ويژگي‌هاي رانندگي در بزرگراه، ديدن همه آن تبليغات بيلبوردي است كه آخرين فيلم‌ها، رويدادهاي ورزشي يا كسب‌وكارهاي اطراف را تبليغ مي‌كنند. مانند تابلوهاي ديجيتال ساينيج فروشگاه ها، بيلبوردها نيز در حال ديجيتالي شدن هستند. در واقع، برخي از شركت‌ها در تلاش براي شخصي‌سازي تبليغات كه از ديرباز به عنوان عنصري موثر براي افزايش تبديل‌ها شناخته مي‌شد، از بيلبوردهاي ديجيتالي استفاده مي‌كنند كه از نرم‌افزار تشخيص چهره براي شناسايي جنسيت راننده عبوري استفاده مي‌كنند تا از ضمير مناسب در آن استفاده كنند.

رسانه هاي اجتماعي

امروزه رسانه هاي اجتماعي به قدري فراگير هستند كه حتي زماني كه بيرون از خانه هستيد همراه شما هستند. تنها ۱۰ ثانيه طول مي كشد تا گوشي هوشمند خود را بيرون بياوريد و يك به روز رساني سريع در توييتر خود ارسال كنيد يا يك سلفي بگيريد و آن را در اينستاگرام خود پست كنيد. شركت‌هايي كه نمايه تجاري در رسانه‌هاي اجتماعي دارند مي‌توانند به صورت دوره‌اي محتوا اضافه كنند و آن‌ها را در ديجيتال ساينيج خود در زمان واقعي نمايش دهند. در مورد روش هاي خلاقانه اي كه مي توان از آن استفاده كرد فكر كنيد. براي مثال، در يك رستوران، سر آشپز مي‌تواند يك صفحه منوي ديجيتالي پست كند و از طريق تابلويي در لابي كه مشتريان منتظر هستند، اعلام كند كه چه ويژگي‌هاي خاص سرآشپز در آن روز است. مشتريان حتي مي توانند به پست پاسخ دهند و نمايش را تماشا كنند، زيرا نظر آنها اضافه شده و توسط ساير مشتريان ديده مي شود.

فراتر از بازاريابي متعارف نگاه كنيد

اكنون زمان اين گذشته است كه كسب‌ و كارها بتوانند با ارسال آگهي و پخش چند آگهي تلويزيوني به مشتريان زيادي دست يابند. حتي پياده سازي فناوري مدرن در قالب تبليغات مبتني بر وب ديگر به سختي كافي است. در عوض، شما بايد از اين روش ها به روش هايي منتقل شويد كه فراتر از هنجارهاي مرسوم است. راه انجام اين كار اين است كه تبليغات را تا حد امكان تعاملي كنيد. تبليغاتي كه در آن مصرف كنندگان مي توانند بخشي فعال از يك بحث شوند يا به نوعي گامي براي دريافت هزينه هاي رايگان بردارند، بسيار بهتر از تبليغاتي هستند كه فقط براي نمايش هستند.

صرف نظر از اينكه كسب و كار شما در چه صنعتي است، تبليغات شما اگر فناوري را در خود جاي دهد و مشاركت مصرف كننده را دعوت كند، مي تواند تاثير بيشتري داشته باشد. اين امر نرخ پاسخ دهي بسيار مطلوب تري را تضمين مي كند.

شركت برنا گستران | نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/7/18  ] [ ۰۷ ] [ bornarasaneh ] [ ]

ديجيتال ساينيج:شهرهاي مدرن بيشتر و بيشتر شبيه دنياهاي آينده نگر مي شوند كه در فيلم هاي علمي تخيلي مشاهده مي شوند.

بسياري از اينها به حضور گسترده تبليغات چشم نواز ديجيتال ساينيج مربوط مي شود. آنها اكنون در همه جا هستند، در مغازه ها، رستوران ها و هتل ها، در ايستگاه هاي اتوبوس، فرودگاه ها و استاديوم ها، و از جلو و كناره هاي ساختمان هاي برجسته مي درخشند.

فناوري به شدت رفتار مردم را تغيير داده است. براي بسياري از ما، صفحه ديجيتال اولين چيزي است كه صبح و آخرين چيزي كه قبل از خواب به آن نگاه مي كنيم. و در فاصله زماني بين، هر جا كه مي رويم در جيب ما هستند.

ما به جامعه‌اي تبديل شده‌ايم كه اساساً روي صفحه‌هاي ديجيتال بزرگ شده است و اشتهاي ما براي آن در حال افزايش است،و ما 5 مورد از دلايل استفاده از ديجيتال ساينيج را آورده ايم.

1. مشتريان شما از قبل آن را مطالبه مي كنند
در نظرسنجي نيلسن از 1000 خريدار كه به ديجيتال ساينيج خرده‌فروشي عادت داشتند، 42 درصد نشان دادند كه ترجيح مي‌دهند از فروشگاهي با نمايشگرهاي ويديويي خريد كنند، 68 درصد گفتند كه پيام‌هاي علامت ديجيتال بر تصميمات خريد آنها تأثير مي‌گذارد و 77 درصد گفتند كه به آنها كمك مي‌كند بيشتر در مورد محصولات بياموزند.

خريداران در حال حاضر از صفحه نمايش هاي ديجيتال براي هر جنبه ديگري از زندگي خود استفاده مي كنند، بنابراين تقريباً اين انتظار وجود دارد كه وقتي وارد فروشگاه مي شوند، تجربه اي از صفحه نمايش ديجيتال پيدا كنند.

2. زندگي جديدي به تجربه خريد مي بخشد
چشم انسان بيشتر جذب تصاوير متحرك و ويدئوهاي پويا است تا نمايشگرهاي ثابت.

ديجيتال ساينيج به شما اين امكان را مي دهد كه متن، گرافيك، صداها و ويدئوها را تركيب كنيد تا پيام خود را جذاب تر و از نظر بصري جذاب تر كنيد.

آنها اين قابليت را دارند كه نه تنها اطلاع رساني كنند يا بفروشند، بلكه مشتريان شما را نيز سرگرم كنند. آنها را در مناطق مناسب قرار دهيد و به عنوان مثال مي توانيد نقاط مخوف مانند صف انتظار را به نقاط سرگرمي تبديل كنيد. مطالعات نشان داده اند كه ديجيتال ساينيج مي تواند زمان انتظار مشتري را تا 35 درصد كاهش دهد.

3. ضايعات و هزينه ها را كاهش مي دهد
توقف كنيد و به هزينه ها و ردپاي محيطي تبليغات چاپي فكر كنيد. درختان قطع مي‌شوند، جوهرهاي سمي استفاده مي‌شود، هزينه‌هاي چاپ و حمل و نقل افزايش مي‌يابد، بايد به كسي پول پرداخت شود تا تبليغات چاپي را نمايش دهد و حذف كند و سپس آنها را دور بيندازد تا در محل دفن زباله قرار گيرد.

حتي اگر صفحه‌نمايش‌هاي ديجيتال ساينيج براي اجرا انرژي مصرف مي‌كنند، هيچ چيزي نبايد به صورت فيزيكي توليد يا هدر برود، و آن را به گزينه‌اي بسيار سازگار با محيط زيست تبديل مي‌كند.

4. با آزادي بي نظير به موقع عمل كنيد
چشم انداز خرده فروشي به سرعت حركت مي كند. براي اينكه عملكرد خوبي داشته باشيد، بايد به سرعت نسبت به شرايط بازار واكنش نشان دهيد، خواه تغيير سطح موجودي باشد يا پيشنهادات جديد رقبا. آنچه شما نياز داريد تبليغات حساس به زمان است. اما ماهيت چاپ زمان بر است. پيام ها بايد به صورت دستي چاپ، قرار داده و حذف شوند كه مي تواند منجر به فرصت هاي از دست رفته زيادي شود.

تنها با چند كليك ساده، يك صفحه ساينيج ديجيتال به شما امكان مي دهد چندين پيام را بگوييد، آنها را در لحظه تغيير دهيد و ظاهر آنها را در زمان هاي مختلف روز برنامه ريزي كنيد.

5. توجه را جلب مي كند و مشتريان خود را درگير نگه مي دارد
صفحه نمايش هاي ديجيتال ساينيج امروزي به سادگي خيره كننده هستند. كيفيت تصوير فوق‌العاده واضح و رنگ‌هاي پر جنب و جوش به اين معني است كه پيام شما شانس بيشتري براي برش دادن نويز و جلب توجه افراد دارد.

بهتر مي شود. ديجيتال ساينيج ديگر فقط يك گفتگوي يك طرفه از شما با مشتريان نيست، اكنون مي توانيد از آن براي ارائه محتواي تعاملي استفاده كنيد كه واقعاً انواع تجربياتي را كه مي توانيد براي آنها ايجاد كنيد باز مي كند. به سفارش كيوسك ها، تبليغات با عناصر گيميفيكيشن و فعال سازي رسانه هاي اجتماعي فكر كنيد.

با ما همراه باشيد، زيرا در هفته‌هاي آتي به تمام روش‌هاي هيجان‌انگيز و خلاقانه‌اي كه مي‌توانيد با استفاده از صفحه‌نمايش‌هاي علامت ديجيتال با مشتريان خود درگير مي‌شويد، عميق‌تر بپردازيم.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/6/16  ] [ ۱۲ ] [ bornarasaneh ] [ ]

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است. شما ايده‌هاي تازه‌اي مي‌خواهيد كه توجه مردم را جلب كند و براي بقيه سال 2022 شتاب ايجاد كند. استراتژي‌هاي جديد مي‌تواند شامل ارتقاء به يك نرم‌افزار علامت ديجيتال جديد، تعويض سخت‌افزار علامت ديجيتال يا پاك كردن حساب‌هاي كاربر باشد.

با اين حال، مهم‌ترين تغيير، به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج شماست، زيرا باعث ايجاد يا از بين رفتن تعامل مخاطبان مي‌شود. در واقع، مردم زماني كه يك پيام را بارها و بارها مي‌بينند، از خود آگاه
مي‌شوند. به عنوان مثال، استفاده بيش از حد از اسلايدهاي گوگل در نهايت مخاطبان شما را خسته مي كند، حتي اگر روي صفحه نمايش هاي ديجيتال با كيفيت بالا سرمايه گذاري كنيد.

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است.
چرا بايد محتوا را به روز كنيد
صفحه نمايش ديجيتال شما با ورودي هاي حسي زيادي رقابت مي كند. علاوه بر تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها، مردم مجبورند در محيط‌هاي هيجان‌انگيز حركت كنند. در پاسخ به اين تحريك، مغز اطلاعات را بر اساس اهميت از طريق پديده اي به نام اثر كوكتل مهماني فيلتر مي كند. به عنوان مثال، شما مي توانيد در يك رستوران پر سر و صدا به شركت خود توجه كنيد و همه چيز را ناديده بگيريد.

اساساً مغز شما چيزهايي را كه قبلاً ديده ايد به پس زمينه مي برد. بنابراين، محتواي خسته كننده و قديمي به يكي از اطلاعات فيلتر شده تبديل مي شود. مخاطبان شما به طور مداوم به محتواي جديد نياز دارند و پيام هاي تكراري كل استقرار شما را خراب مي كند.

نكاتي براي به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج
اگر يك مدير ارتباطات يا توليد كننده محتوا هستيد، ممكن است براي حفظ محتواي ديجيتال ساينيج الهام بخش نباشيد. خوشبختانه، اين نكات علامت گذاري محتواي ديجيتالي كه در زير آمده است، اين فرآيند را كمتر استرس زا مي كند:

1. گرامر را تصحيح كنيد
اشتباهات در علائم ديجيتال شما مي تواند اعتبار و اعتبار شما را تضعيف كند. با اين حال، موارد ناديده گرفته شده مانند عباراتي كه اغلب اشتباه فهميده مي شوند، حروف بزرگ، علائم نقطه گذاري، و
ضماير نادرست وارد مي شوند. بنابراين، داشتن مجموعه اي جديد براي تصحيح محتواي خود مفيد است. علاوه بر تشخيص اشتباهات گرامري، يك تصحيح كننده مي تواند راه هاي جديدي را براي بيان متن علامت ديجيتال شما پيشنهاد كند.

2. ليست هاي پخش را دوباره ترتيب دهيد
تازه كردن ليست هاي پخش يك راه ساده براي ارتقاي محتواي ديجيتال ساينيج شما است. اگر يك ليست پخش با تركيبي عالي از تصاوير و ويديوها ايجاد كرده ايد، ممكن است وسوسه شويد كه به اجراي آن در يك حلقه ادامه دهيد.

متأسفانه، مهماني كه قبلاً پيام هاي شما را به همان ترتيب ديده است، توجه زيادي نخواهد كرد. حتي اگر عناصر پيام هميشه سبز را نمايش مي دهيد، زمان آن فرا رسيده است كه آنها را در ليست هاي پخش جابجا كنيد. تغييرات مي تواند به سادگي نمايش يك پيام در صبح به جاي عصر يا به پيچيدگي پاك كردن پيام هاي خسته باشد.

3. چيدمان را تغيير دهيد
يك چيدمان جديد براي صفحه نمايش ديجيتال شما ممكن است تمام چيزي باشد كه براي جلب توجه مخاطبان خود به آن نياز داريد. اگر محتواي محدودي داريد، تغيير سريع طرح هاي پيام مي تواند بسيار مفيد باشد.

براي شروع، نحوه قرار گرفتن منطقه محتوا، فيدهاي RSS، لوگو، آب و هوا، تاريخ و زمان و تصاوير پس زمينه را روي صفحه تغيير دهيد. همچنين، تغييرات كوچك اما قابل توجهي ايجاد كنيد تا مخاطبانتان براي مدت بيشتري درنگ كنند. به عنوان مثال، به جاي آب و هواي روز، يك پيش بيني سه روزه را نمايش دهيد.

4. يك تم سفارشي راه اندازي كنيد
تم‌هاي علامت ديجيتال سفارشي از جمله ايده‌هاي به‌روزرساني سريع هستند كه مي‌توانند تأثيري ماندگار در بين مخاطبان شما بگذارند. اگر چندين رنگ از آن ها را داريد با رنگ هاي برند بازي كنيد يا براي طرح هاي جديد به تم هاي فصلي مانند هالووين يا كريسمس نگاه كنيد. علاوه بر اين، از رنگ‌هاي متضاد استفاده كنيد، تصاوير و آرم‌هاي سفارشي اضافه كنيد و فونت‌ها را شخصي‌سازي كنيد تا شناسايي برند را تشويق كنيد.

5. پس زمينه را تغيير دهيد
پس زمينه هاي زنده بلوك هاي سازنده محتواي موفق هستند. بسياري از بازاريابان ديجيتال با استفاده از طرح‌هاي رنگي يكسان براي انواع مختلف پيام‌ها راحت هستند. براي مثال، بازديدكنندگان ممكن است ياد گرفته باشند كه شما از پس‌زمينه آبي براي هشدارهاي اضطراري، پس‌زمينه سفيد براي فيد رسانه‌هاي اجتماعي، يا نارنجي براي اطلاعات ترافيك استفاده مي‌كنيد. با روشن كردن پالت هاي رنگي پس زمينه يا تصاوير، عابران را مجذوب خود مي كنيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/5/25  ] [ ۱۰ ] [ bornarasaneh ] [ ]

5نكته براي به روز رساني محتواي ديجيتال ساينيج خود:

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است. شما ايده‌هاي تازه‌اي مي‌خواهيد كه توجه مردم را جلب كند و براي بقيه سال 2022 شتاب ايجاد كند. استراتژي‌هاي جديد مي‌تواند شامل ارتقاء به يك نرم‌افزار علامت ديجيتال جديد، تعويض سخت‌افزار علامت ديجيتال يا پاك كردن حساب‌هاي كاربر باشد.

با اين حال، مهم‌ترين تغيير، به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج شماست، زيرا باعث ايجاد يا از بين رفتن تعامل مخاطبان مي‌شود. در واقع، مردم زماني كه يك پيام را بارها و بارها مي‌بينند، از خود آگاه مي‌شوند. به عنوان مثال، استفاده بيش از حد از اسلايدهاي گوگل در نهايت مخاطبان شما را خسته مي كند، حتي اگر روي صفحه نمايش هاي ديجيتال با كيفيت بالا سرمايه گذاري كنيد.

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است.
چرا بايد محتوا را به روز كنيد
ديجيتال ساينيج شما با ورودي هاي حسي زيادي رقابت مي كند. علاوه بر تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها، مردم مجبورند در محيط‌هاي هيجان‌انگيز حركت كنند. در پاسخ به اين تحريك، مغز اطلاعات را بر اساس اهميت از طريق پديده اي به نام اثر كوكتل مهماني فيلتر مي كند. به عنوان مثال، شما مي توانيد در يك رستوران پر سر و صدا به شركت خود توجه كنيد و همه چيز را ناديده بگيريد.

اساساً مغز شما چيزهايي را كه قبلاً ديده ايد به پس زمينه مي برد. بنابراين، محتواي خسته كننده و قديمي به يكي از اطلاعات فيلتر شده تبديل مي شود. مخاطبان شما به طور مداوم به محتواي جديد نياز دارند و پيام هاي تكراري كل استقرار شما را خراب مي كند.

نكاتي براي به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج
اگر يك مدير ارتباطات يا توليد كننده محتوا هستيد، ممكن است براي حفظ محتواي ديجيتال ساينيج الهام بخش نباشيد. خوشبختانه، اين نكات علامت گذاري محتواي ديجيتالي كه در زير آمده است، اين فرآيند را كمتر استرس زا مي كند:

1. گرامر را تصحيح كنيد
اشتباهات در ديجيتال ساينيج شما مي تواند اعتبار و اعتبار شما را تضعيف كند. با اين حال، موارد ناديده گرفته شده مانند عباراتي كه اغلب اشتباه فهميده مي شوند، حروف بزرگ، علائم نقطه گذاري، و ضماير نادرست وارد مي شوند. بنابراين، داشتن مجموعه اي جديد براي تصحيح محتواي خود مفيد است. علاوه بر تشخيص اشتباهات گرامري، يك تصحيح كننده مي تواند راه هاي جديدي را براي بيان متن علامت ديجيتال شما پيشنهاد كند.

2. ليست هاي پخش را دوباره ترتيب دهيد
تازه كردن ليست هاي پخش يك راه ساده براي ارتقاي محتواي ديجيتال ساينيج شما است. اگر يك ليست پخش با تركيبي عالي از تصاوير و ويديوها ايجاد كرده ايد، ممكن است وسوسه شويد كه به اجراي آن در يك حلقه ادامه دهيد. متأسفانه، مهماني كه قبلاً پيام هاي شما را به همان ترتيب ديده است، توجه زيادي نخواهد كرد. حتي اگر عناصر پيام هميشه سبز را نمايش مي دهيد، زمان آن فرا رسيده است كه آنها را در ليست هاي پخش جابجا كنيد. تغييرات مي تواند به سادگي نمايش يك پيام در صبح به جاي عصر يا به پيچيدگي پاك كردن پيام هاي خسته باشد.

3. چيدمان ها را تغيير دهيد
يك چيدمان جديد براي صفحه نمايش ديجيتال شما ممكن است تمام چيزي باشد كه براي جلب توجه مخاطبان خود به آن نياز داريد. اگر محتواي محدودي داريد، تغيير سريع طرح هاي پيام مي تواند بسيار مفيد باشد.

براي شروع، نحوه قرار گرفتن منطقه محتوا، فيدهاي RSS، لوگو، آب و هوا، تاريخ و زمان و تصاوير پس زمينه را روي صفحه تغيير دهيد. همچنين، تغييرات كوچك اما قابل توجهي ايجاد كنيد تا مخاطبانتان براي مدت بيشتري درنگ كنند. به عنوان مثال، به جاي آب و هواي روز، يك پيش بيني سه روزه را نمايش دهيد.

4. يك تم سفارشي راه اندازي كنيد
تم‌هاي علامت ديجيتال سفارشي از جمله ايده‌هاي به‌روزرساني سريع هستند كه مي‌توانند تأثيري ماندگار در بين مخاطبان شما بگذارند. اگر چندين رنگ از آن ها را داريد با رنگ هاي برند بازي كنيد يا براي طرح هاي جديد به تم هاي فصلي مانند هالووين يا كريسمس نگاه كنيد. علاوه بر اين، از رنگ‌هاي متضاد استفاده كنيد، تصاوير و آرم‌هاي سفارشي اضافه كنيد و فونت‌ها را شخصي‌سازي كنيد تا شناسايي
برند را تشويق كنيد.

5. پس زمينه را تغيير دهيد
پس زمينه هاي زنده بلوك هاي سازنده محتواي موفق هستند. بسياري از بازاريابان ديجيتال با استفاده از طرح‌هاي رنگي يكسان براي انواع مختلف پيام‌ها راحت هستند. براي مثال، بازديدكنندگان ممكن است ياد گرفته باشند كه شما از پس‌زمينه آبي براي هشدارهاي اضطراري، پس‌زمينه سفيد براي فيد رسانه‌هاي اجتماعي، يا نارنجي براي اطلاعات ترافيك استفاده مي‌كنيد. با روشن كردن پالت هاي رنگي
پس زمينه يا تصاوير، عابران را مجذوب خود مي كنيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/4/26  ] [ ۱۰ ] [ bornarasaneh ] [ ]

به گفته تجارت پرس، 85 درصد از كارمندان زماني كه ارتباطات داخلي بسيار مؤثر است، درگير هستند. در نتيجه، كاركنان شما انگيزه بيشتري براي كار در جهت دستيابي به اهداف سازماني شما خواهند داشت. در بلندمدت، مي‌توانيد انتظار روحيه بالاتر، تجربيات مشتري بهتر و سود كلي را داشته باشيد.

در مواجهه با همه‌گيري جهاني، بسياري از شركت‌ها ايده يك محل كار يا محيط كار ديجيتال را پذيرفته‌اند. يكي از نگراني‌هاي مهم اين است كه بين كارمندان از راه دور احساس قطع ارتباط و از دست دادن احساس قوي تعلق داشته باشيد. بنابراين، بسيار مهم است كه استراتژي و ابتكارات ارتباطات داخلي خود را براي رسيدگي به اين نگراني ها كه توسط كارگران راه دور مطرح مي شود، ساختار دهيد.

ديجيتال ساينيج براي ارتباطات داخلي موثر
هيچ كمبودي براي كانال هاي ارتباطي براي ارتباط با كاركنان و ساير ذينفعان وجود ندارد. برنامه ريزي جلسات حضوري در سراسر شركت براي ارتباط در محل كار ممكن است به دليل محدوديت زماني، هميشه بهترين ايده نباشد.

ايجاد مشاركت كاركنان مستلزم آن است كه نه تنها پيام هاي درست را ارسال كنيد، بلكه بهترين شيوه ها را دنبال كنيد و از بهترين ابزارهاي ارتباطي استفاده كنيد. در نتيجه، راه حل هاي علامت ديجيتال شركتي را وارد كنيد، كه براي ارتباطات تجاري عالي هستند.

در واقع، ديجيتال ساينيج از راه هاي مختلفي ارتباط كاركنان را تقويت مي كند. با توجه به اين موضوع، در اينجا چند ايده عالي ارتباط داخلي براي ديجيتال ساينيج شما وجود دارد.

1. پيام خوش آمديد
كاري كنيد كه هر كارمند جديدي از همان روز اول از پيوستن به تيم شما خوشحال شود. مي‌توانيد با نمايش پيام‌هاي خوشامدگويي شخصي‌شده همراه با عكس و نام كارمند، اعضاي تيم جديد احساس خاصي داشته باشند و تجربه كارمندي خود را با كيفيت آغاز كنند.

اين پيام هاي خوش آمد گويي علاوه بر ايجاد احساس خاص در اعضاي تيم جديد، آنها را به كل تيم معرفي مي كند. يخ شكني و به طور كلي شروع مكالمه براي همه آسان تر خواهد بود.

2. پيام هاي تبريك
آن كارمندي را كه به تازگي ترفيع كسب كرده و در راه بالا رفتن از نردبان شركت است، جشن بگيريد. به عنوان مثال، پيام تبريكي كه در تابلوي ديجيتال شما پخش مي‌شود، به شما كمك مي‌كند تا اطمينان حاصل شود كه كارمند تازه ارتقا يافته احساس مي‌كند بسيار مورد قدرداني قرار مي‌گيرد. همچنين به كاركنان كمك مي كند تا از تغييرات در سازمان آگاه شوند.

3. بيانيه ماموريت و ارزش ها
به كاركنان خود يادآوري كنيد كه به عنوان يك سازمان از چه چيزي دفاع مي كنيد، فرهنگ شركت خود و دقيقاً براي چه چيزي تلاش مي كنيد. در واقع، اين يكي از ايده هاي ارتباطي كاركنان است كه تضمين مي كند كاركنان شما بر روي اهداف شركت متمركز مي مانند. علاوه بر اين، روحيه را تقويت مي كند و به همه احساس مسئوليت مي دهد و آنها را به سمت اهداف و اهداف شركت شما سوق مي دهد.

4. داشبورد عملكرد شركت
به عنوان يك شركت چقدر خوب كار مي كنيد؟ نمايش داشبورد شركت در سراسر ديجيتال ساينيج شما يك استراتژي ارتباط داخلي عالي است تا به همه نگاهي به عملكرد شما بدهد. در واقع، ارتباطات داخلي كه بسيار مؤثر هستند، 47 درصد بازده كلي بهتري براي سهامداران دارند. اگر شركت خوب عمل كند، دليلي براي جشن گرفتن است، و در غير اين صورت، تيم شما براي انجام بهتر معيارهاي عملكرد به چالش كشيده خواهد شد.

5. برنامه هاي مزاياي كاركنان
ديجيتال ساينيج ابزاري عالي براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات مربوط به برنامه هاي مزيتي است كه كاركنان شما ممكن است واجد شرايط آن باشند. ممكن است اين امتيازات را در طول فرآيند ورود به سيستم توضيح داده باشيد، اما يادآوري هميشه عالي است. بنابراين، به كارمندان خود اجازه دهيد بدانند كه برايشان ارزش قائل هستند و از آنها قدرداني مي شود و اين باعث مي شود تيم هميشه بهترين كار خود را انجام دهد. اگر وبينارها و آموزشي داريد، آنها را براي يادآوري به تيم خود به نمايش بگذاريد.

برنا گستران دانش|نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/4/18  ] [ ۱۲ ] [ bornarasaneh ] [ ]

براي بسياري از مردم، بازديد از مؤسسات دولتي يك تجربه اعصاب خردكن است كه با صف هاي طولاني، خدمات آهسته و راهروهاي گيج كننده مشخص مي شود معمولاً اكثر ادارات دولتي از يادداشت هاي كاغذي براي برقراري ارتباط با جامعه و كاركنان استفاده مي كنند. با اين حال، تابلوهاي اعلانات به هم ريخته اين تصور را تقويت مي كند كه سازمان هاي دولتي قديمي هستند و در پذيرش فناوري جديد كند هستند. علاوه بر اين، اطلاعات مربوط به آگهي ها به سرعت منسوخ مي شود.

در تلاش براي اعلام به موقع، تأسيسات دولتي به طور فزاينده اي علائم ديجيتال را نصب مي كنند. مزاياي ديجيتال ساينيج در دولت بسيار زياد است، از جمله افزايش مشاركت جامعه، تسريع در ارائه خدمات، به روز رساني برند و تقويت ارتباطات داخلي. مكان براي تابلوهاي ديجيتال در دفاتر دولتي داراي كه داراي تردد متعددي هستند كه مكان هاي مناسبي زيادي براي نصب ديجيتال ساينيج دارند. اين مكان‌ها را در زير كاوش كنيد:

1. خارج از دادگاه

دادگاه‌ها بايد برنامه‌هاي روزانه خود را با مهمانان و كارمندان به اشتراك بگذارند تا عمليات روان انجام شود. براي مثال، در نظر بگيريد كه اگر بازديدكننده نتواند محل دادگاه مناسب را پيدا كند، چقدر گيج مي‌شود. معمولاً بازديدكنندگان دادگاه از كاركنان راهنمايي مي‌خواهند و به نيروي كار شما اجازه مي‌دهند به جاي تمركز بر روي شغل، زمان زيادي را صرف هدايت جمعيت كنند.

تابلوهاي ديجيتال برنامه زمان‌بندي دادگاه را با اطلاعات اضافي مانند قاضي رئيس، اطلاعات وكيل و نوع جلسه نمايش مي‌دهند. براي اين منظور، نرم افزار ديجيتل ساينيج اطلاعات موردي را از پايگاه داده شما در فايل هاي JSON، CSV و XML بيرون مي كشد. سپس پلتفرم اين داده ها را در قالبي واضح و جذاب بر روي نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج سازماندهي مي كند. بنابراين، كارمندان شما نيازي به آپديت دستي صفحه نمايش ديجيتال ندارند.

در مرحله بعد، سيستم علامت ديجيتال ساينيج نقشه‌هاي تسهيلات را نمايش مي‌دهد كه بازديدكنندگان را به اتاق‌هاي مناسب راهنمايي مي‌كند و در نتيجه ازدحام كمتري ايجاد مي‌شود. علاوه بر اين، امكان نمايش مراحل ورود به صفحه نمايش ديجيتال روشن نيز تأخير را كاهش مي دهد.

به طور معمول، دادگاه ها داراي پروتكل هاي امنيتي و ايمني بسياري هستند كه دكور مورد نظر را تجويز مي كنند. اگر مردم نتوانند رويه‌هاي ايست بازرسي يا فهرستي از اقلام ممنوعه در اين مركز را ببينند، غوغا كردن ازدحام اجتناب‌ناپذير است. نمايشگرهاي ديجيتال با نمايش واضح فرآيندهاي امنيتي، فرآيندهاي ورود را سرعت مي بخشد و حجم كاري محافظان امنيتي را كاهش مي دهد.

در نهايت، تابلوهاي ديجيتال دادگاه باعث كاهش مصرف كاغذ و صرفه جويي در هزينه مي شود. هزينه هاي چاپ به سرعت در دادگاه ها و سازمان هاي دولتي با اعلان هاي روزانه افزايش مي يابد. با استفاده از تابلوهاي ديجيتال، كاركنان دادگستري مي توانند هر تعداد كه دوست دارند از هر كجا تغيير دهند.

2. راهروها

صفحه نمايش ديجيتال راهرو به عنوان مركز اطلاعات در ساختمان هاي بزرگ دولتي عمل مي كند. اغلب، مؤسسات از گستره خدمات ارائه شده توسط ادارات شهرداري، كلينيك هاي بهداشتي، كتابخانه ها و ساير ادارات دولتي بي اطلاع هستند. در مجموع، راه‌حل‌هاي ساينيج ديجيتال، اين شكاف دانش را با برجسته كردن خدمات آژانس در گرافيك‌ها و تصاوير رنگارنگ، پر جنب و جوش پر مي‌كنند.

از آنجايي كه صفحه‌هاي ديجيتال 400 درصد بيشتر از پوسترهاي ثابت بازديد مي‌كنند، مي‌توانيد از آنها براي تبليغ سياست‌ها و ابتكارات جديد استفاده كنيد. به اين ترتيب، جامعه بيشتر درگير تلاش‌هاي شما مي‌شود، كه درك آن‌ها از امكانات شما را بهبود مي‌بخشد.

اگر مي‌خواهيد مهمان‌هايتان را شگفت‌زده كنيد، ويدئو وال‌هايي را در نظر بگيريد كه تصاويري بزرگ‌تر از حد معمول توجه را به خود جلب مي‌كنند. امكانات با ديوارهاي ويدئويي بي پايان است زيرا ميتوانيد فيدهاي رسانه هاي اجتماعي را به اشتراك بگذاريد، نمايش اسلايد كاركنان را اجرا كنيد و به بازديدكنندگان در مورد مجوزها، كدهاي ساختماني، ماليات ها يا مجوزها آموزش دهيد.

داشبوردهاي ديجيتال راهرو نيز ابزار عالي براي انتشار هشدارهاي اضطراري در زمان واقعي هستند. علاوه بر اين، در صورت آب و هواي بد، تيرانداز فعال، آتش سوزي يا تهديد سلامتي، ادارات دولتي بايد به سرعت كاركنان و مهمانان را مطلع كنند و همه را به سمت ايمني راهنمايي كنند.

صفحه نمايش ديجيتال به عنوان يك ابزار واكنش اضطراري عمل مي كند كه ايمني و سلامتي را ارتقا مي دهد. در صورت وقوع سيل و طوفان، اعضاي جامعه مي توانند براي اطلاعيه هاي بازيابي در مركز شما جمع شوند.

3. دايركتوري ورودي

كنترل ترافيك يكي از نگراني‌هاي اصلي براي تأسيسات بزرگ دولتي است، زيرا مردم مطمئن نيستند كه به كجا بروند، در لابي‌ها و راهروها تجمع مي‌كنند. خوشبختانه، دايركتوري هاي ورودي ديجيتال با فهرست كردن دفاتر و نشان دادن محل اتاق هاي كنفرانس، حمام و ساير امكانات اين مشكل را حل مي كنند.

عيب اصلي دايركتوري‌هاي استاتيك، مشكل چاپ علائم جديد در هر بار تغيير است. سازمان‌هاي محلي، ايالتي و دولتي داراي مقامات منتخب زيادي هستند و تابلوهاي مناسب بايد همراه با تغييرات دفتر باشند تا سردرگمي در ميان شهروندان كاهش يابد. با سيستم مديريت محتوا، فقط وارد داشبورد مي‌شويد و نام‌ها، فهرست‌هاي دفتر، اطلاعات تماس و توضيحات را به‌روزرساني مي‌كنيد.

اگر مي‌خواهيد تجربه بازديدكنندگان را متحول كنيد، روي فهرست‌هاي صفحه لمسي سرمايه‌گذاري كنيد، كه به مهمانان اجازه مي‌دهد با چيدمان‌هاي ساختمان تعامل داشته باشند. يك شبكه علامت چندزبانه به مهمانان اجازه مي دهد تا زبان فهرست را انتخاب كنند و امكانات شما را فراگير مي كند. راه‌حل‌هاي ديگر به بازديدكنندگان امكان مي‌دهد يك QR را روي علائم ديجيتال اسكن كنند و به فهرست‌هاي راهنما
در حال حركت دسترسي پيدا كنند.

4. لابي

دفاتر دولتي به دليل زمان انتظار طولاني و ارائه خدمات كند بدنام هستند. اين تصور منفي باعث مي‌شود مردم از رفتن به ادارات دولتي براي دريافت گواهينامه رانندگي، مجوزهاي تجاري و ساير اسناد وحشت داشته باشند. اما، تابلوهاي ديجيتال در دولت، لابي ها را مدرن مي كند، تصوير برند را بهبود مي بخشد، و آگاهي را براي خدمات دولتي به ارمغان مي آورد.

يكي از مزاياي اصلي تابلوهاي ديجيتال لابي كاهش زمان انتظار درك شده است. براي اين منظور، صفحه نمايش هاي ديجيتال اطلاعات سرگرم كننده اي مانند موزيك ويديوها را نمايش مي دهند.
5. راه يابي

دفاتر دولتي بزرگ مكان‌هاي شلوغي هستند كه اعضاي جامعه از دويدن بين مكان‌ها و جستجوي مقام يا اداره مناسب نااميد مي‌شوند. معمولاً پذيرش و كاركنان مراقبت از مشتري در صف‌هاي طولاني غرق مي‌شوند و زمان كافي براي ارائه مسيرها ندارند. سيستم هاي راه ياب ديجيتال با ارائه كمك هاي راه ياب بر اين مشكل غلبه مي كنند.

راه‌هاي ابتكاري زيادي براي استفاده از راه‌يابي ديجيتالي وجود دارد، از جمله كيوسك‌هاي تعاملي كه نقشه‌هاي بصري را براي مكان‌يابي دفاتر، امكانات رفاهي و بال‌ها به كار مي‌برند. بازديدكنندگان دفتر يا مقامي را كه براي ديدن آمده اند جستجو مي كنند و مسيرهاي گام به گامي را دريافت مي كنند كه ناوبري را آسان مي كند. علاوه بر اين، فناوري كد QR به افراد امكان مي دهد نقشه هاي ساختمان را در
حال حركت از تلفن خود دنبال كنند. اين كيوسك‌هاي راه‌يابي را در ورودي‌ها، راهروها، نزديك آسانسورها و ساير مكان‌هايي كه جمعيت تجمع مي‌كنند قرار دهيد.

كيوسك هاي تعاملي همچنين به عنوان پلتفرم هاي سلف سرويس عمل مي كنند كه به افراد امكان مي دهد وظايف مختلف را به طور مستقل انجام دهند. اين كيوسك ها فشار بر كاركنان مراكز DMV، دفاتر تامين اجتماعي، ايستگاه هاي پليس و مراكز اجتماعي را كاهش مي دهند و در نتيجه رضايت كاركنان را بهبود مي بخشند. علاوه بر اين، تابلوهاي راه ياب، افراد را در مورد ابتكارات، رويدادهاي جامعه،
تغييرات خط‌مشي و هشدارهاي اضطراري مطلع مي‌سازد.

تابلوهاي ديجيتال ساينيج در سازمان هاي دولتي: عصر جديدي در ارتباطات عمومي
ارتباطات در حكمراني حياتي است، اما سازمان‌هاي دولتي اغلب اشتباه مي‌كنند و در نتيجه باعث سردرگمي و بي‌اعتمادي در ميان اعضاي جامعه مي‌شود. ديجيتال ساينيج يك راه عالي براي آوردن ارتباطات عمومي به عصر ديجيتال است. اين فناوري در ادارات دولتي اشكال مختلفي دارد، مانند كيوسك هاي راه يابي، فهرست راهنماي ديجيتال، مدارك ديجيتال دادگاه و ديوارهاي ويدئويي. اگر نمي
توانيد گزينه هاي خود را محدود كنيد، با كارشناسان ديجيتال ساينيج تماس بگيريد تا نيازهاي ارتباطي خود را شناسايي كرده و بهترين ها را پيشنهاد كنند

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/4/11  ] [ ۱۰ ] [ bornarasaneh ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 7
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب